Luchtvervuiling oorzaak van chronische ziekten

Update: Ik had dit artikel een andere titel moeten geven: Geldcreatie is de oorzaak van chronische ziekten

Niet rokers krijgen nu ook longkanker

11822569_879731138740643_2655401318320973054_nDe community van kanker patiënten in Nederland is nu tot het inzicht gekomen dat niet roken maar luchtvervuiling de belangrijkste oorzaak is van (long)kanker. Dit inzicht is mede gekomen doordat de Wereld Gezondheids Organisatie in 2013 bevestigd heeft wat ik al vele jaren als ervaringsdeskundige (bekijk daarvoor mijn video) weet. Ik hoop dat via deze groep patiënten nu dit inzicht ook gaat doordringen bij alle andere chronisch zieke partiënten clubs zoals suikerziekte, ADHD, burnout, Parkinson’s, en noem maar op.

Infographic fijnstof

(Excuses voor de spelfouten in de infographic)

Geld wordt gedekt door fossiele brandstoffen

Doordat er computer technologie is uitgevonden in de 70er jaren zijn de bankiers in staat om geld te creëren uit het niets. magic-money_featuredEr is daardoor nu duizenden, misschien wel miljoenen keer meer digitaal geld in omloop dan de werkelijke economie. Als de overheid zijn werk goed had gedaan zou dat helemaal niet mogelijk zijn geweest. Dat geld is eigenlijk op deze manier gewoon gestolen van de producerende mensen. Normaal gesproken zou dat n.l. snel resulteren in hyperinflatie.  De reden dat dat niet is gebeurd is omdat de dollar niet meer door goud is gedekt maar door de olie, gas en andere grondstoffen in de wereld. Echter alleen die grondstoffen die in dollars afgerekend moeten worden. Om ze in dollars te laten alfrekenen moet Walstreet de controle hebben over deze grondstoffen. Dat is dan ook de reden dat het Amerikaanse leger samen met de NAVO 11813305_885960038155177_5312267899400734003_ncontinue op oorlogspad is om meer grondstoffen overal ter wereld te “beschermen”. Je ziet dan ook alleen maar Amerikaanse  legerbasissen in de buurt van olie en gas pijpleidingen en velden en andere plekken (zoals b.v. de Afgaanse heroine poppies) waar grondstoffen “beschermd” moeten worden. Als een willekeurig land olie wil kopen, zal het eerst dollars moeten kopen. Hierdoor kan er voortdurend geld bijgemaakt worden zonder dat er hyperinflatie ontstaat.

De waarde van ons geld is direct gekoppeld aan fossiele brandstoffen. Geen verkoop van fossiele brandstoffen betekent derhalve hyperinflatie van ons geld.

Oorzaak van chronische ziekten

Airpollution 2000 2015

Water en lucht zijn spiegels van elkaar. Als de lucht is vervuild is het water vervuild. De mens bestaat voor 80% uit water……..

Aangezien de moderne chronische ziekten veroorzaakt worden door de uitstoot van fossiele brandstoffen zijn derhalve de bankiers en de beleggers  de oorzaak van het instand houden vam deze wereldwijde epidemie van chronische ziekten. Die andere tak van de oliebranch de farmabranch kan hier dan weer opnieuw geld aan verdienen. Dit is ook de reden waarom de farmaceutische industrie nooit de oorzaken van ziekten zal onthullen. Want daarmee zou bekend worden wie verantwoordelijk is voor al die chronisch zieken. Ze zullen daarom altijd naar bacteriën en vage virussen of iets anders blijven wijzen als oorzaak van een ziekte. Pharmaceutical-Companies-dont-want-to-Cure-You-they-want-you-as-a-Customer-HEADEREchter door o.a. de uitvinding van peniciline is het probleem bacteriën lang geleden al veel minder belangrijk geworden. De steeds toenemende hoeveelheid chemische giffen in het milieu is de belangrijkste oorzaak van ziekte geworden. Het gevolg daarvan is dat er inderdaad weer bacteriën een rol gaan spelen, maar dan als een reactie op de vergifitiging.

Bacterien worden door de farmaceutische industrie ten onrechte aangewezen als de veroorzaker van ziekten, ze zijn een reactie op chemicaliën vergiftiging.

Als heel duidelijk wordt dat een ziekte veroorzaakt wordt door vervuiling, dan moet de oorzaak natuurlijk onbekend blijven, zoals ik mijn hele leven te horen heb gekregen over mijn eczeem. Opvallend is b.v. dan ook dat de offciële oorzaak van Multiple Sclerose tweede hands tabaks rook is. Degene die die leugen heeft bedacht heeft vast een grote prijs gekregen.

The Great London Smog Coverup

Nu een goed voorbeeld van hoe dit spel al jarenlang gespeeld wordt. Als dekmantel voor de ware omvang van de smog ramp in London in 1953 bedacht de overheid een virale griepepidemie. Onderzoek heeft aangetoond dat er geen epidemie was en dat de duizenden mensen vier maanden lang bleven sterven vanwege de luchtvervuiling.hith-london-smog-full Devra Davis, honorair hoogleraar aan de London School of Hygiene en Tropical Medicine, verwijt Harold Macmillan, toenmalig minister voor huisvesting, de waarheid over vuile kolen te onderdrukken. Een latere vordering van het ministerie van Volksgezondheid, dat 5655 mensen overleden waren aan virus influenza in de eerste drie maanden van 1953 was een verzinsel om de smog doden te verbergen.

Wat kunnen we leren van de hetze tegen het roken

Als je dit verhaal gelezen hebt zul je misschien kunnen begrijpen waarom er zo’n enorme hetze is uitgebroken tegen het roken. Iedereen zou toch zelf moeten weten of ie zichzelf wil vergiftigen. Zelfs op buiten terrassen mag niet meer gerookt worden, maar auto’s kunnen ongehinderd in de file voor die terrassen hun gifgassen uitstoten.

No Smoking.

No Smoking.

Het plunder kapitalisme zal net als bij schaken een pion opofferen om een belangrijker schaakstuk te beschermen. De pionnen kunnen n.l. gemakkelijk vervangen worden. Dit zie je gebeuren bij de bijensterfte die veroorzaakt word door ultrafijnstof waar neonicotinoïden als hoofdoorzaak naar voren wordt geschoven. Er ligt vast alweer een nieuwe pesticide klaar. En dit zie je gebeuren bij het opofferen van Coca Cola en MacDonalds, zolang het maar niet gaat ten koste van de allergrootste melkkoe de fossiele brandstoffen industrie. Voor de uitstoot van fossiele brandstoffen is n.l. geen goedkope simpele oplossing. Daarom zijn alle technieken gericht op het onzichtbaar en reukloos moleculair klein, maken van de uitlaatgassen. Over die technieken via katalysatoren zul je dan ook nooit een negatief woord in de pers lezen. En dat heeft nog een heleboel andere enorme voordelen voor de vervuilers. Deze giftige. ultrafijne. moleculaire. magnetische deeltjes kunnen onze hersenen beschadigen waardoor het IQ afneemt en we geen vragen meer zullen stellen. Deze deeltjes maken de lucht magnetisch waardoor draadloze technieken grotere afstanden kunnen overbruggen waardoor militaire apparatuur over de horizon kan kijken en er draadloos internet verkocht kan worden in landelijke gebieden.

De oplossing is simpel maar alleen als we het met zijn allen willen

SunriseDe zon is onze schone energie bron. We moeten dus massaal investeren in zonnepanelen. Maak ook  je huis energie centraal maken zodat je gasrekening nul wordt en help ook je buren daarbij. Laat de auto staan en neem de fiets waar mogelijk. Maak geen gebruik van vliegtuigen totdat deze op waterstof kunnen vliegen. Koop gezamenlijk in bij de plaatselijke boer. Maak gebruik van lokaal rentevrij geld. Op het internet zijn legio andere dingen te vinden die je kunt doen. Dit lijkt allemaal heel lastig, maar als eenmaal de gedachte omslag is gemaakt zal het niet meer zo moeilijk zijn en zullen er snel allerlei nieuwe initiatieven verschijnen die het wel mogelijk maken.

12 gedachten over “Luchtvervuiling oorzaak van chronische ziekten

  1. Pingback: Luchtvervuiling oorzaak van chronische ziekten | Time2Wakeup!

  2. Pingback: Luchtvervuiling oorzaak van chronische ziekten | Health Unity

  3. Ik heb je Youtube video gezien en was ronduit verbijsterd. Ik heb exact dezelfde klachten ervaren inclusief het gedeeltelijk uitvallen van het gezichtsveld. Het beangstigde mij zodanig dat ik toch echt wilde weten wat er nu aan de hand was. Heel even dacht ik aan netvliesloslating, maar het kwam niet helemaal overeen met de klachten. Toen ik je video zag kreeg ik antwoord op alle vragen, duizend maal dank!

    En ja ik ben voorstander van fietsen, de beste uitvinding sinds de mensheid. Hoe meer uren je op de fiets spendeerd hoe onbegrijpelijker het lijkt dat men zichzelf vervoerd in gemotoriseerde rolstoelen. Allemaal omdat men zo nodig zo harder wil lopen, de beste willen zijn en bang zijn dat ze het minder doen of hebben als de ander.
    Indirect is de grootste ziekte die deze aardbol ooit gekend heeft hebzucht.

    Zorg dat je ongevoelig wordt voor status angst en kom tot jezelf (en je omgeving). Leer daarover meer op https://www.youtube.com/user/schooloflifechannel

    • Naast hebzucht is er nog een enorm probleem en dat is onwetendheid: Goeie link: school of life. Door inzicht in luchtvervuiling en waar het vandaan komt vallen bijna alle puzzelstukjes van wat er wereldwijd aan de hand is op zijn plaats. De vervuiling is n.l. een afvalkosten probleem. En om die kosten niet te willen hebben wordt het afval verwertk in de produkten die wij kopen. Dit verklaard alle chronische ziekten.

      • Dead Trees in trajectory of mmw towers mid-Michigan- pt 1

        Yes there are a lot of tree-species-specific illnesses like ash boar and pine blight- yes I’ve been told many trees “just die of old age”… but in common clusters where severity ALWAYS trends toward a row by row pathway in the trajectories of mmw or microwave generating towers?… where symptoms are specifically bark sagging and reuduced girth circumference? no… those “bug or age” issues are not the same problems we are seeing here- look people!
        Ash boar does not wipe out by proximal row, shedding feet lengths of bark of all species of tree on the exterior of a patch!
        But microwaves do not pass through trees as normal substances… they refract and reflect within the cambium and shrink the girth of the heartwood by excess heat and dehydration… this causes the tree to shrink under its bark and starve to death. It’s not like no one knows this: in 1995 this detailed study was presented by our local friends at Uof M to IEEE- (the ones our tax dollars pay to advise the FDA and the EPA and the rest of the DmbAss orgs, for matters pertaining to common well-being…unless the IEEE consultant team, who so generously volunteer for the IEEE, is selected by say, someone on the board of a company within the emergent technology market like… Nokia) the recommendations for “regulation hazard and environmental implication for wireless and other technologies”. http://web.eecs.umich.edu/~saraband/K

        ask a canadian how they get the bark off frozen logs in the mills up there…

        just know, when the trees are gone over the next few years…this is why, not uv… (beware we are being set-up for that bs excuse)

      • De belangrijkste oorzaak van de problemen zijn de koolstof nanobuisjes van katalysatoren. Ik weet niet hoe dat zit bij vliegtuigen, maar de benzine auto is het grootste probleem omdat de uitstoot hiervan in ieders directe leefomgeving plaats vindt. En deze koolstof nanobuisjes daar is de hele mensheid al mee doordrenkt. Het bouwt op en beschadigd de cellen maar hersencellen kunnen niet herstellen door deze blijvende schade. Het tast het zeunuwgestel aan. In Thailand waar ik woon zijn geen chemtrails omdat er nangenoeg geen vliegverkeer is. Maar de gezondheidsklachten zijn er niet minder om. Deze nanobuisjes zijn gevaarlijker dan asbest, omdat gezonde mensen ze niet kunnen voelen. http://www.azonano.com/news.aspx?newsID=34004

        Ik werd in Thailand niet ziek van de brommers
        Ik werd in Thailand niet ziek van de diesel
        Ik werd doodziek van de benzine catalysator auto’s
        Ik werd doodziek van de vervuiling overgewaaid uit China en India

        De combinatie nano en draadloze straling is absoluut de meest dodelijke die we nu kunnen voorstellen en wordt gebruikt als wapen voor de depolulatie en mindcontrol agenda van de Bilderbergers.

      • Bedankt voor uw antwoord. Ik ben in 2013 Bolivia geweest en overal waar er bewoning is zijn er ook zendmasten aanwezig. M.a.w. daar voelde ik mij net zo slecht In 2014 heb ik een extreme vorm van diabetes 2 gekregen. Ik moet 4 maal per dag insuline toedienen terwijl ik niet obees ben maar een slanke vent van 1,92 en 100 kg, ik word daarom ook behandeld op type I. Biologisch eten helpt niet evenals suplementen van zeoliet en magensiumsulfaat. ’s ochtends eet ik een geperste citroen die geen meerwaarde levert voor mijn gezondheid. Mijn jongste zus die nu gevlucht is naar Zuid Frankrijk slaapt iets beter maar nog steeds klachten op 10km afstand van een mast. Zij kan i.g.v. weer werken, hetzij beperkt. Ik ben radeloos, jeuk in en op mijn hoofd (een strakke jeukerige band) en 3 maal per dag diarree. Ik ben er helemaal klaar mee en weet niet wat ik nog moet. Indiaan worden in de jungle van suriname want daar ben ik geweest en daar zijn geen zendmasten en werd ’s morgens fris wakker om 6:00 uur.

        38 jaar oud, bijna door mijn financiele reserves heen (geen zelfmedelijden).
        Koek is op. in 2003 wist ik al dat zendmast technologie niet deugde, in 2007 kreeg ik er last van en anno 2016 is het einde bericht qua energie.

  4. Ik heb kennis genomen van de link, ongeloofelijk.
    Dat koolstof deeltjes en neem ik aan, dat er vast ook metaal nano deeltjes in de mix zitten.
    Ik ben in het bezit van een hoogfrquente stralingsmeter en die geeft 3 wat vermogen aan op 3km afstand., het equivalent van 3000 microwat. Onze hersenen communiceren op een amplitude onder microwats. Bomen gaan hier allemaal dood, geen bijen meer. Dit is het wat betreft onze biospheer, “over and done with”.

Plaats een reactie